لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن کوتاه گیپور گلدوزی

پیراهن کوتاه گیپور گلدوزی یک لباس مجلسی عروسکی که جذابیت آن شما را در مرکز توجهات قرار خواهد داد. بالاتنه و پایین تنه تاپلکس دوزی شده و دامن آن آستر دارد.


جدول سایزبندی 

سایز36 دور بازو28 - دور سینه82 - دور کمر64 - دور باسن92
سایز38 دور بازو30 - دور سینه84 - دور کمر72 - دور باسن94
سایز40 دور بازو32 - دور سینه88 - دور کمر74 - دور باسن100
سایز42 دور بازو34 - دور سینه94 - دور کمر80 - دور باسن102

قد پیراهن 83
قد آستین 67

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
4,225,000 تومان
سایز
رنگ
  • سفید
  • یاسی​
خروج
کد محصول:
10099-65287
محبوب من
توضیحات

پیراهن کوتاه گیپور گلدوزی چه ویژگی دارد؟

پیراهن کوتاه گیپور گلدوزی یکی از زیباترین و متفاوت ترین لباس مجلسی های موجود در مزون است که شما را به محض پوشیدن به مرکز توجهات خواهد کشانید. این لباس مجلسی در قسمت بالاتنه کاپدار و تاپلکس دوزی شده است تا ایست بهتری درتن داشته و بالاتنه را خوش فرم و کشیده نشان دهد. همچنین برای همسان سازی، در قسمت دامن علاوه بر آستر، تور ارگانزا نیز داشته و با تاپلکس نواردوزی شده است تا به دلیل شفافیت پارچه، نوار دوزی های بالا و پایین لباس یکدست و هماهنگ به نظر برسد. در قسمت پشت لباس از دکمه های فندقی، زیپ و بندینک استفاده شده است تا باز و بست لباس با سهولت بیشتری انجام شده و امکان افزایش سایز با شل بستن بندینک ها وجود داشته باشد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

این لباس مجلسی کوتاه یکی از شیک ترین انتخاب های شما خواهد بود. چرا که مدل لباس و جنس باکیفیت پارچه در هر مراسمی یافت نمی شود از این رو با پوشیدن این پیراهن کوتاه گیپور گلدوزی یکه تاز مراسم ها شده و برای همیشه در ذهن ها خواهید ماند. به یاد داشته باشید که اعتبار سلیقه و کیف پول شما را ظاهر شما تعیین می کند. به همین دلیل با انتخاب یک لباس مجلسی اصیل و باکیفیت اعتبار خود را تقویت کرده و نگاه تحسین آمیز اطرافیان را جذب خود خواهید کرد. علاوه بر آن با رعایت نکات مربوط به مراقبت پارچه میتوانید تا مدت های طولانی در مراسم های گوناگون استفاده کرده و جذابیت خود را تامین کنید. همچنین طراحی آن به صورتی است که گذر زمان روی آن تاثیر گذار نخواهد بود.

پارچه گیپور :

همانطور که می دانیم یکی از زیباترین و البته جذاب‌ترین انواع پارچه، پارچه گیپور است که برای تولید لباس های مجلسی جذابیت خاصی ایجاد می کند. گیپور (guipure) نوعی پارچه توری نسبتا ضخیم است که طرح‌های بسیار متنوعی روی زمینه این پارچه به صورت برجسته نقش بسته است و جلوه خاصی به پارچه بخشیده است. از طرفی پارچه گیپور الیاف پنبه و ابریشم دارد و به راحتی می‌توان یک پارچه ساده زیر آن کار کرد.

از طرفی موتیف این پارچه هرگز هنگام دوخت و دوز خراب نمی‌شود و حتی شما می‌توانید تزیینات بسیار زیادی روی آن انجام دهید. اگر کمی زرق و برق و شاین بیشتر مدنظر شماست؛ این پارچه این امکان را به شما می دهد. با سنگ دوزی یا منجوق دوزی می توانید شکوه پارچه را بیشتر کرده و ارزش آن را تا چندین برابر بالاتر ببرید. همچنین آستر ساده ی زیر آن زیبایی و ظرافت گیپور را بیشتر کرده تا خوش دوخت تر به نظر برسد.

کفش با پیراهن کوتاه گیپور گلدوزی

همچنین به دلیل قد کوتاهی که این لباس مجلسی گلدوزی دارد گزینه های زیادی برای انتخاب کفش دارید. اگر از قد بلندی برخوردارید می توانید از صندل استفاده کنید و اگر دنبال کفش پاشنه بلند هستید، کفش پاشنه سوزنی ظاهر مجلسی تری به شما می دهد. از آنجایی که کفش ها جزو اولین مقصد نگاه هاست لازم است برای انتخاب آن زمان بیشتری صرف کنید چراکه کفش مناسب در کنار راحتی که هدیه می دهد باعث می شود کل مراسم را بدون آزردگی استفاده کنید. کفش ها تکمیل کننده ی استایل بوده و نشانگر میزان سلیقه ای است که در انتخاب ست به خرج داده اید. از این رو لازم است کفشی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، زیبایی بصری نیز داشته و با استایل مجلسی شما در هماهنگی باشد.

لیست کفشهای پیشنهادی با پیراهن گلدوزی :

  1. کفش پاشنه 8 ولنتینو وارداتی
  2. کفش پاشنه 8 سگک مات مربعی
  3. مجلسی پاشنه 5 سگگ دوطرفه
  4. مجلسی پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. مجلسی تخت یراق گرد
  6. کفش پاشنه 8.5 الکساندر ونگ
  7. کفش پاشنه 10 SLY
  8. کفش پاشنه 8 پاپیونی ورنی
  9. کفش پاشنه 10 پنجه یراق
  10. کفش مجلسی بغل باز پاشنه 7.5

اکسسوری و مدل مو مناسب پیراهن گلدوزی

از آن جایی که این پیراهن گلدوزی طراحی مجلسی و در عین حال ساده ای دارد و مونوکروم است می توانید اکسسوری های پر زرق و برق نیز استفاده کرده و استایل تان را دلبر تر کنید. همانطور که می دانید به دلیل یقه بسته این لباس کوتاه بهتر است از گردنبند یا آویز بلند استفاده کنید که بیشتر ترقوه را نمایان کند. علاوه بر اینها گوشواره حلقه‌ای انتخاب مناسبی برای این لباس میدی ساتن است. همچنین برای آرایش مو ها بهتر است از موی فر استفاده کنید تا با پلیسه های لباس هارمونی داشته باشد. فر کردن مو و بستن آن به صورت شلخته و پراکنده نیز میتواند ایده ی جالبی بوده و چشم ها را درگیر شما کند. 

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک اینستاگرام ما :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10099-65287

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
02345
بارکد UPC
61
مشاهدات اخیر
4,225,000 تومان
پیراهن کوتاه گیپور گلدوزی یک لباس مجلسی عروسکی که جذابیت آن شما را در مرکز توجهات قرار خواهد داد. بالاتنه و پایین تنه تاپلکس دوزی شده و دامن آن آستر دارد. جدول سایزبندی  سایز36 دور بازو28 - دور سینه82 - دور کمر64 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید