لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن یقه سفید قایقی

پیراهن یقه سفید قایقی یک پیراهن کوتاه شیک و همیشگی که به دلیل طراحی کلاسیک و رنگ کاربردی که دارد همزمان برای جشن و ایام محرم و صفر نیز امکان استفاده دارد.


جدول سایزبندی

سایز40 دورسینه 88 - دورکمر 76 - دورباسن 94 - دور بازو30
سایز42 دورسینه 92 - دورکمر 84 - دورباسن 100- دور بازو32
سایز44 دورسینه 98 - دورکمر 90 - دورباسن 104- دور بازو34
سایز46 دورسینه104- دورکمر 94 - دورباسن 112- دور بازو36
سایز48 دورسینه108- دورکمر 98 - دورباسن 118- دور بازو38
سایز50 دورسینه112- دورکمر104- دورباسن 122- دور بازو40

قد پیراهن 105
قد آستین 26

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,419,000 تومان
سایز
رنگ
  • سفید مشکی
خروج
کد محصول:
10315-66646
محبوب من
توضیحات

پیراهن یقه سفید قایقی چه ویژگی دارد؟

پیراهن یقه سفید قایقی از سری پیراهن های کوتاه موجود در مزون است که به دلیل طراحی کلاسیکی که دارد همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است. این پیراهن کوتاه از جنس کرپ باربی بوده و از این رو پارچه آن در تن جذابیت خاصی خواهد داشت. همچنین برق مشکی پارچه نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت آن می باشد و این امر حتی در تصاویر نیز پیداست. یقه در قسمت جلو قایقی می باشد و امتداد آن در پشت به شکل یقه ب ب می رسد که این یکی دیگر از جذابیت های این پیراهن کوتاه ساده می باشد تا در کمال سادگی، طراحی شده به نظر رسیده و چشم ها را به بازی بگیرد. پیراهن های کوتاه با تضاد سفید و مشکی کلاسیک جزو خرید های عمری اند و اگر از پارچه به درستی مراقبت شود هرگز از دایره مد خارج نخواهند شد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

همچنین در کنار موارد بالا آستین ها و یقه این پیراهن کوتاه از جنس ساتن م باشد. به دلیل داشتن آستین های دو ربع امکان استفاده از اکسسوری را برای شما فراهم می کند. همانطور که می دانید اکسسوری ها تکمیل کننده استایل شما می باشند و استفاده درست و معقول از آن باعث درخشش و جذابیت شما در مراسم ها شده و اعتبار زیادی به سلیقه و استایل شما می دهد. همیشه به خاطر داشته باشید پارچه های مشکی زمانی که دارای دوخت تمیز و رنگ حقیقی مشکی باشد، زیبایی و چشمگیری داشته و حتی در کمال سادگی سکه دار به نظر رسیده و حتی می تواند باعث پنهان سازی ایرادات اندامی شود. پارچه کرپ باربی که در ادامه توضیحات لازم به آن آورده خواهد شد از سری پارچه های وارداتی است که الیاف جدولی و منسجمی دارد.

پارچه کرپ باربی :

پارچه کرپ باربی از جمله پارچه های وارداتی است که تولید داخلی ندارد. این پارچه تولید کشور اندونزی یا فرانسه است و از این رو دارای کیفیت مثال زدنی است. کرپ باربی اصل و وارداتی از ضخامت مناسب و ایستایی محکمی برخوردار است. به طوری که حتی بدون لمس و با دیدن تصاویر آن نیز به کیفیت الیاف می توان پی برد. از این رو برای استفاده در مراسم های رسمی و مجلسی بهترین گزینه خواهد بود. در کنار موارد مذکور پارچه کرپ باربی، پرز و گلوله گلوله نمیشود و همچنین بافت آن از نزدیک ظریف و منسجم می باشد. کشسانی این پارچه محکم و بهم پیوسته است و اگر لمس پارچه با کشسانی شل و وارفته ای باشد مطمئن باشید که پارچه کرپ باربی اصل و وارداتی نیست.

تاثیر رنگ مشکی :

رنگ مشکی پرکاربردترین رنگی است که در زمینه ی پوشاک حرفی برای گفتن دارد. این رنگ جذاب و خاص طرفداران بسیار زیادی دارد و کمتر کسی پیدا میشود که هیچ لباسی به این رنگ در کمد خود نداشته باشد، از این رو این رنگ پر قدرت، خواهان زیادی دارد. رنگ مشکی نماد قدرت، احترام و شیک پوشی است. همانطور که حتما می دانید رنگ مشکی تضاد کاملی با پوست های رنگ روشن دارد و از این رو برای این عزیزان انتخاب ایده آلی خواهد بود چرا که سفیدی پوست را با جلوه ای چشمگیرتر نمایان می سازد.

رنگ مشکی باعث لاغر تر نشان دادن هیکل شده و برای عزیزانی که دغدغه ی اضافه وزن دارند، رنگ محبوب و دوستداشتنی خواهد بود. رنگ مشکی شما را جدی، محکم و نفوذناپذیر نشان میدهد. افراد علاقمند به این رنگ شخصیت های مرموز، ساکت و در عین حال خالصی دارند. رنگ مشکی اولین گزینه در بسیاری از فرهنگ در هنگام عزاداری و یا مراسم های مذهبی است و این کاربرد، به اهمیت و محبوبیت این رنگ افزوده است، از این رو لباس های رنگ مشکی شما را برای مراسم های بسیار زیادی همراهی خواهد کرد.

پیراهن یقه سفید قایقی مناسب چه مراسمی است؟

این پیراهن کوتاه یقه سفید به دلیل قد آن، بیشتر برای خانم های جوان مناسب است تا شادابی و طراوت استایل شان را به نمایش بگذارد. خانم های جوان در مراسم هایی مانند جشن تولد، عروسی، عکاسی و یا دورهمی های دوستانه که در باغ ها برگزار می شود می توانند پوشیده و جذابیت نفسگیری از خود به نمایش بگذارند چرا که گزینه ی درخور و شکیلی محسوب می شود. این پیراهن کوتاه به دلیل جنس پارچه ای که دارد چهارفصل است و در تمام طول سال میتواند قابل استفاده باشد. فقط در نظر داشته باشید که برای هماهنگی با فصل موردنظر لازم است از کفش مناسب فصل اسفاده کنید تا آراستگی استایل تان معقول و منطقی به نظر برسد. همچنین به دلیل استفاده از دو رنگ متضادی که این لباس کوتاه دارد برای مراسم های شاد و مذهبی یا سوگواری میتواند قابل استفاده باشد.

یقه قایقی :

یقه قایقی یک دیگر از انواع یقه های دکلته می باشد که بسیار پر ظرافت و دلبرانه است. در این مدل یقه کشیدگی آن امتداد یافته و در راستای سرشانه ها قرار می گیرد. همانطور که میدانید یقه قایقی برای عزیزانی که دارای سرشانه ی باریک اند بسیار مناسب می باشد تا ظرافت هیکلشان بیشتر و زیباتر به نظر برسد. به یقه قایقی اصطلاحا آف شولدر هم گفته می شود و زمانی زیبایی آن در تن افزایش می یابد که برش های لباس تنگ و اندامی باشد. خوشبختانه این ماکسی نگینی نیز دارای برش هایی است که زیبایی هیکل را بیش از پیش می سازد. فقط در هنگام استفاده از اکسسوری بهتر است انتخاب های پرطمطراق و پر زرق و برق البته متناسب با سبک مراسم و سلیقه ی شخصی در نظر بگیرید.

کفش و اکسسوری مناسب پیراهن آستین سفید کوتاه :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم، به ویژه که لباس شما کوتاه باشد. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این لباس بهاری به دلیل فرم یقه اجازه ی استفاده از انواع اکسسوری و زیور آلات را نمی دهد. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

  1. کفش پاشنه 10 SLY
  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. کفش پاشنه پنجه یراق

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10315-66646

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
835
بارکد UPC
409711
مشاهدات اخیر
1,419,000 تومان
پیراهن یقه سفید قایقی یک پیراهن کوتاه شیک و همیشگی که به دلیل طراحی کلاسیک و رنگ کاربردی که دارد همزمان برای جشن و ایام محرم و صفر نیز امکان استفاده دارد. جدول سایزبندی سایز40 دورسینه 88 - دورکمر 76 - دورباسن 94 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید