لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن کوتاه آستین حلقه مغزی دار

پیراهن کوتاه آستین حلقه یک لباس مجلسی زیبا از جنس کرپ اعلا که مخصوص خانمهای جوان بوده و جذابیت نفس گیری در تن دارد. دامن با تور و آستر، پف عروسکی گرفته است.


جدول سایزبندی

سایز38 دورسینه 86- دورکمر72
سایز40 دورسینه 90- دورکمر78
سایز42 دورسینه 94- دورکمر80
سایز44 دورسینه 98- دورکمر84

قد پیراهن 107

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,595,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
  • سفید​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10370-67109
محبوب من
توضیحات

پیراهن کوتاه آستین حلقه چه ویژگی دارد؟

پیراهن کوتاه آستین حلقه یکی از زیباترین پیراهن های کوتاه موجود در مزون است که کیفیت دوخت و پارچه حتی در تصاویر نیز پیداست. این لباس مجلسی در قسمت بالاتنه با آستر دوخته شده است و در قسمت دامن علاوه بر آستر، تور نیز دارد تا پف عروسکی دامن به زیبایی نگاه های تحسین آمیز را جذب خود کند. همچنین پارچه آن از مرغوب ترین نوع کرپ می باشد که دارای ایست محکم و مجلسی است و در تن ریزش کافی و مناسبی نیز دارد. این پیراهن آستین حلقه با مغزی دوزی هایی که دارد از سادگی درآمده و چشم ها را به بازی می گیرد. همچنین دارای دو رنگ سفید و مشکی است که جزو رنگ های نود و خنثی است و برای تمامی مناسبت ها قابلیت استفاده را دارد. 

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

پیراهن های کوتاه از جمله منطقی ترین انتخاب های هر خانم شیکپوشی است که قصد جذابیت و یکه تازی را در مراسم های پیش رو دارد. علاوه بر زیبایی که دارد از سری کارهایی است که ساده و عمری بوده و اگر از پارچه به درستی مراقبت شود تا مدت های طولانی در دایره مد باقی مانده و هرگز تکراری نمی شود. همچنین به دلیل طراحی مینیمالی که دارد قابلیت بالایی در ست کردن به شما خواهد داد. کیف و کفش و همچنین اکسسوری پر زرق و برق نیز میتواند جزو انتخاب هایتان بوده و یک استایل خیره کننده از خود به نمایش بگذارید. با لباس های مجلسی کوتاه زمان کافی برای نمایش کفش های خود نیز خواهید داشت که این نیز یکی از ویژگی های مطلوبی است که این لباس مجلسی به شما می دهد.

پارچه کرپ :

پارچه کرپ اولین بار در مراسم عزاداری توسط بانوان یونانی پوشیده می شد و در قرن نوزدهم شرکت تولیدی به نام courtalds تولید انحصاری این پارچه را به خود اختصاص داد و از آنجا بود که این پارچه ی خوش ایست در دسترس استفاده عموم قرار گرفت و محبوب شد. کرپ که با نام لاتین (Crepe) شناخته می شود برگرفته از یک کلمه ی فرانسوی به معنی نوعی پنکیک کوچک و نازک می باشد. این پارچه پرکاربرد متشکل از مجموعه متنوعی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. ویژگی مفید دیگری که در انحصار پارچه های کرپ می باشد این است که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود و به همین دلیل طیف عظیمی از مردم با سلایق و علایق مختلف را پوشش داده و پر کاربرد خواهد شد.

این پارچه کرپ نیز همانطور که در بالا اشاره شد جزو پارچه های گرم بالای کرپ می باشد که از مرغوب ترین الیاف تشکیل شده و ایست و ریزش باشکوه آن باعث می شود به محض پوشیدن نگاه ها را جلب خود کنید. همچنین با وجود آهار سنگینی که دارد از وزن معقولی برخوردار است و تنپوش راحتی در تن دارد و این به دلیل گرم بالا بودن این پارچه کاربردی است. با پارچه کرپ برای شستشو کار خیلی ساده ای در پیش دارید اما از آنجایی که با مغزی دوزی رنگ متضاد تزیین شده است حتما برای شستشو به خشکشویی مراجعه کنید تا عمر و دوام این پیراهن کوتاه حلقه آستین افزایش یافته و تا مدت های طولانی به زیبایی و کیفیت روز اول خواهد بود.

تاثیر رنگ مشکی :

رنگ مشکی پرکاربردترین رنگی است که در زمینه ی پوشاک حرفی برای گفتن دارد. این رنگ جذاب و خاص طرفداران بسیار زیادی دارد و کمتر کسی پیدا میشود که هیچ لباسی به این رنگ در کمد خود نداشته باشد، از این رو این رنگ پر قدرت، خواهان زیادی دارد. رنگ مشکی نماد قدرت، احترام و شیک پوشی است. همانطور که حتما می دانید رنگ مشکی تضاد کاملی با پوست های رنگ روشن دارد و از این رو برای این عزیزان انتخاب ایده آلی خواهد بود چرا که سفیدی پوست را با جلوه ای چشمگیرتر نمایان می سازد.

رنگ مشکی باعث لاغر تر نشان دادن هیکل شده و برای عزیزانی که دغدغه ی اضافه وزن دارند، رنگ محبوب و دوستداشتنی خواهد بود. رنگ مشکی شما را جدی، محکم و نفوذناپذیر نشان میدهد. افراد علاقمند به این رنگ شخصیت های مرموز، ساکت و در عین حال خالصی دارند. رنگ مشکی اولین گزینه در بسیاری از فرهنگ در هنگام عزاداری و یا مراسم های مذهبی است و این کاربرد، به اهمیت و محبوبیت این رنگ افزوده است، از این رو لباس های رنگ مشکی شما را برای مراسم های بسیار زیادی همراهی خواهد کرد.

تاثیر رنگ سفید بر پوست و روحیه :

رنگ سفید همیشه نمادی از پاکی و جسارت بوده است و انتخاب لباس به این رنگ باعث چشم نوازی شما در جمع مهمانان خواهد شد پس چه بهتر که لباسی را انتخاب کنید که از لحاظ دوخت و کیفیت نیز باعث درخشش شما شود. بیشتر خانم های شیک پوش یک لباس رنگ سفید به عنوان یکی از آن مدل های خاص و دوستداشتنی در کمد خود دارند تا برای مهمانی های مهم جلوه ی شکیلی از خود به نمایش بگذارند، اگر شما هنوز موفق به خرید لباس محبوب خود نشده اید یا به دنبال انتخاب یک کار ترند و ماندگار هستید که در مهمانی ها و دورهمی ها استایل منحصر به فردی داشته باشید، آدرس را درست اومدید! این پیراهن کوتاه آستین حلقه گزینه ی ایده آلی برای شما میتواند باشد.

پیراهن حلقه آستین مناسب چه کسانی و چه مراسم هایی است؟

پیراهن کوتاه آستین حلقه دارای کاپ می باشد از این رو با خیال راحت میتوانید تنپوش کرده و از جذابیتی که در تن دارد لذت ببرید. همچنین کمری و دور یقه آن از جنس ساتن می باشد و تضاد رنگی زیبایی ایجاد کرده در پشت لباس هم برای سهولت بیشتر از زیپ مخفی استفاده شده است. این پیراهن حلقه آستین مناسب عزیزانی است که از بازو های مناسبی برخوردار اند اگر بازو های پری دارید بهتر است از لباس های مجلسی استفاده کنید که آستین دار می باشد تا از لحاظ بصری تعادل را در استایل تان ایجاد کند. همچنین این موضوع در مورد پیراهن های کوتاه نیز صدق می کند اگر پاهای پری دارید پیراهن های بلند میتواند انتخاب های معقول تری باشد. پیراهن کوتاه آستین حلقه برای خانم های جوان گزینه مناسب تری می باشد. 

کفش و اکسسوری مناسب پیراهن کوتاه آستین حلقه :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس مجلسی خود با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این پیراهن مجلسی به دلیل فرم یقه اجازه ی استفاده از انواع اکسسوری و زیور آلات را چندان نمی دهد. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

کفش مجلسی پاشنه 8 ولنتینو وارداتی
کفش مجلسی ورنی سگک دوطرفه
کفش مجلسی سگک پاپیونی
کفش مجلسی پاشنه ورساچه
کفش پاشنه 8.5 الکساندر ونگ
کفش پاشنه 10 SLY
کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
کفش پاشنه پنجه یراق

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10370-67109

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01526
بارکد UPC
309911
مشاهدات اخیر
2,595,000 تومان
پیراهن کوتاه آستین حلقه یک لباس مجلسی زیبا از جنس کرپ اعلا که مخصوص خانمهای جوان بوده و جذابیت نفس گیری در تن دارد. دامن با تور و آستر، پف عروسکی گرفته است. جدول سایزبندی سایز38 دورسینه 86- دورکمر72سایز40 دورسینه 90-...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید