لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

کت شلوار آستین گت یقه انگلیسی

کت شلوار آستین گت یقه انگلیسی یک ست مجلسی بی نظیر با کیفیت بالا در دوخت و پارچه که به محض پوشیدن توجهات را جلب شما کرده و باعث اعتبار استایل تان خواهد شد.


جدول سایزبندی

سایز36 دورسینه کت 88 - دوربازوکت 36- دورکمرکت 82- دورکمرشلوار68 - دورباسن شلوار90 - دورران 52
سایز38 دورسینه کت 94 - دوربازوکت 40- دورکمرکت 86- دورکمرشلوار70 - دورباسن شلوار94 - دورران 60
سایز40 دورسینه کت 98 - دوربازوکت 40- دورکمرکت 90- دورکمرشلوار74 - دورباسن شلوار102- دورران 60
سایز42 دورسینه کت104- دوربازوکت 42- دورکمرکت 96- دورکمرشلوار80 - دورباسن شلوار104- دورران 62
سایز44 دورسینه کت106- دوربازوکت 42- دورکمرکت100- دورکمرشلوار84- دورباسن شلوار108- دورران 62

قد کت 70
قد آستین 55
قد شلوار92
قد فاق 31

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
3,159,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
  • کرم
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10312-66616
محبوب من
توضیحات

کت شلوار آستین گت چه ویژگی دارد؟

کت شلوار آستین گت یکی از شکیل ترین ست های مجلسی موجود در مزون است که دوخت تمیز و برش های اندامی آن، هیکل شما را به زیباترین شکل ممکن نمایش می دهد. رنگبندی این ست مجلسی زیبا کرم و مشکی و سایزبندی آن 36 تا 44 می باشد. از این رو برای تقریبا تمامی سایز ها مناسب بوده و به دلیل رنگ نود و کاربردی که دارد در مراسم های مختلفی قابل استفاده خواهد بود. لایه داخلی کت تمام آستر می باشد که باعث ایستایی شکیل و مجلسی کت شده و در اثر شستشو نیز آسیب نمی بیند. این کت شلوار مجلسی از زیباترین کت شلوار های زنانه موجود در بازار می باشد که تفاوت های اندک آن با سایر کت شلوار های زنانه باعث جذابیت و خوش ایستی بیشتر آن شده است. برای مثال آستین های گت و رگه دوزی شلوار از جذابیت های این کار به شمار می رود.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

همانطور که در تصاویر می بینید کت دارای دو جیب کاربردی می باشد و شلوار با رگه دوزی های پرظرافت طراحی شده است. این شلوار مجلسی نیز دارای جیب می باشد و دمپای آن ساده و کلاسیک می باشد. پوشیدن شلوار های دمپا کلاسیک با کفش پاشنه بلند جذابیت نفس گیری به استایل شما می دهد. همچنین زیبایی آن باعث می شود هرگونه شومیز یا تاپی که برای استایل خود در نظر داشته باشید، از جذابیت بالایی در تن شما برخوردار باشد. علاوه بر موارد بالا آستین های گت کت نیز کار را از سادگی خارج کرده و چشم ها را به بازی می گیرد. این کت شلوار آستین گت یک گزینه تمام عیار برای تمامی مراسم های پیش رو می باشد. چه در فکر یک استایل دلبرانه و مجلسی باشید و چه استایل اسپرت و راحت در نظر داشته باشید، این ست اصیل جذابیت خیره کننده ای در تن خواهد داشت.

پارچه کرپ باربی :

پارچه کرپ باربی از جمله پارچه های وارداتی است که تولید داخلی ندارد. این پارچه تولید کشور اندونزی یا فرانسه است و از این رو دارای کیفیت مثال زدنی است. کرپ باربی اصل و وارداتی از ضخامت مناسب و ایستایی محکمی برخوردار است. به طوری که حتی بدون لمس و با دیدن تصاویر آن نیز به کیفیت الیاف می توان پی برد. از این رو برای استفاده در مراسم های رسمی و مجلسی بهترین گزینه خواهد بود. در کنار موارد مذکور پارچه کرپ باربی، پرز و گلوله گلوله نمیشود و همچنین بافت آن از نزدیک ظریف و منسجم می باشد. کشسانی این پارچه محکم و بهم پیوسته است و اگر لمس پارچه با کشسانی شل و وارفته ای باشد مطمئن باشید که پارچه کرپ باربی اصل و وارداتی نیست.

زیر کت چی بپوشیم؟

انتخاب کت شلوار کمی ریسکی است زیرا ممکن است به تنهایی باعث ایجاد ظاهری مردانه شود اما تاپ و بلوزی که زیر کت می پوشید، در افزایش جذابیت ظاهری شما تاثیر بسیار زیادی دارد. خبر خوب اینکه این ست مجلسی این مشکل را کاملا حل کرده است. برش های اندامی این کت زیبا دارای المان‌های زنانه ای است که ظرافت و جذابیت خانمانه ای به شما خواهد داد. همچنین به دلیل یقه انگلیسی بسته آن قسمت اندکی از تاپ پیدا خواهد بود. بهتر است رنگ بلوز خود را متناسب با رنگ کت و شلوار خود انتخاب کنید تا هارمونی زیبایی ایجاد شود. استفاده از شومیز یا تاپ سفید در زیر کت و شلوارهای تیره رنگ مانند مشکی بهترین انتخاب به حساب می‌آید.

اگر می‌خواهید ظاهری خانومانه‌تر با کت و شلوار داشته باشید، می‌توانید از کت و شلوارهایی به رنگ‌ روشن‌تر استفاده کنید. اگر می‌خواهید کت و شلوار خود را در یک مهمانی دوستانه بپوشید، استفاده از رنگ‌های روشن بهترین انتخاب است. اگر به دنبال کت و شلواری لوکس هستید، می‌توانید از رنگ مشکی استفاده کنید. این رنگ‌ برای هر نوع پوستی مناسب هستند و می‌توانید آن‌ها را در انواع مجالس استفاده کنید. رنگ نود این کت شلوار نیز از دیگر جنبه های زیبایی حرف های زیادی برای گفتن دارد و شکوه استایل شما را در تن چند برابر خواهد کرد. همچنین ست کردن و یافتن اکسسوری مناسب نیز راحت تر خواهد بود.

کفش و اکسسوری مناسب ست مجلسی آستین گت :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از بوت های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این لباس بهاری به دلیل فرم یقه اجازه ی استفاده از انواع اکسسوری و زیور آلات را نمی دهد. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

  1. کفش پاشنه 10 SLY
  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. کفش پاشنه پنجه یراق

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10312-66616

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01259
بارکد UPC
5263
مشاهدات اخیر
3,159,000 تومان
کت شلوار آستین گت یقه انگلیسی یک ست مجلسی بی نظیر با کیفیت بالا در دوخت و پارچه که به محض پوشیدن توجهات را جلب شما کرده و باعث اعتبار استایل تان خواهد شد. جدول سایزبندی سایز36 دورسینه کت 88 - دوربازوکت 36- دورکمرکت...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید