لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز ساتن سفید مشکی

شومیز ساتن سفید مشکی یک شومیز مجلسی لطیف از جنس ساتن سیلک که برای روزهای گرم سال گزینه عالی بوده و قابلیت استایل کردن با تمامی شلوار و دامن ها را نیز دارد.

جدول سایزبندی 

سایز38 دورسینه 100
سایز40 دورسینه 104
سایز42 دورسینه 108
سایز44 دورسینه 110

قد شومیز
66
سرشانه 17

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
853,000 تومان
سایز
رنگ
  • سفید مشکی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10314-66642
محبوب من
توضیحات

شومیز ساتن سفید مشکی چه ویژگی دارد؟

شومیز ساتن سفید مشکی از جنس ساتن سیلک بوده و اصطلاحا مدل آن پانچویی می باشد. تنپوش آن فوق العاده لطیف و خنک می باشد به طوری که دل کندن از آن کار هرکسی نخواهد بود. این شومیز مجلسی در دو رنگ سفید و مشکی در مزون موجود است که به دلیل طراحی کلاسیکی که دارد، برای تمامی مناسبت ها امکان استفاده را دارد. آستین های کوتاه به شما اجازه ی استفاده از اکسسوری می دهد که انتخاب یک اکسسوری مناسب استایل از مهم ترین عواملی است که ظاهر شما را کامل و چشمگیر خواهد ساخت. شومیز های مجلسی خنک بهترین انتخاب خواهد بود چرا که در کنار زیبایی بصری که دارد، پوشیدن آن تجربه ی دلچسبی داشته و مدت زمانی که قرار است از آن استفاده کنید به راحتی و بدون دغدغه خواهد بود. این آرامش خاطر، اعتماد به نفس شما را افزایش داده و در نتیجه زیباتر به نظر خواهید رسید.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

شومیز ساتن سفید مشکی به دلیل جنس پارچه ای که دارد به محض پوشیدن توجهات را جلب شما می کند. پارچه های ساتن از سری پارچه های مجلسی است که بدون نیاز به تلاش خاصی استایل مجلسی و شیکی در تن دارد و انتخاب یک شلوار کرپ مجلسی تمام آن چیزی خواهد بود که برای استایل کردن به آن نیاز دارید. همچنین میتوانید به جای شلوار از دامن استفاده کرده و ظاهر دلبرانه ای در مهمانی داشته باشید. این شومیز ساتن سفید مشکی حتی برای زیر کت و شلوار نیز قابلیت استفاده را دارد و از آنجایی که یقه آن نسبتا بسته است، ظاهر یکدست و منسجمی در تن خواهد داشت. 

پارچه ساتن سیلک :

ساتن سیلک یکی از محبوب ترین پارچه های مجلسی است که طرفداران زیای داشته و برای شومیز و لباس خواب گزینه ی ایده آلی به شمار می رود. این پارچه لطیف بسیار سبک، نرم و همچنین دارای برق جذابی در لا به لای بافت پارچه است که باعث مجلسی شدن آن می شود. پارچه ساتن سیلک انواع مختلفی دارد که ویژگی های بالا در آن ثابت بوده و به اندازه ی تعداد نخ هایی که دارد این ویژگی ها کم و زیاد می شود. به طور کلی ساتن سیلک یکی از پارچه های محبوبی است که پوشیدن آن تجربه ی فوق العاده ای در تن ایجاد می کند. به ویژه در روزهای گرم سال میتواند انتخاب دوستداشتنی و کاربردی باشد تا مدت زمان استفاده به راحتی و حس خوب بگذرد.

شومیز ساتن سفید مشکی را چگونه می توان ست کرد؟

ست کردن برای این شومیز سفید مشکی هیچ نگرانی برای شما نخواهد داشت. چرا که طراحی مینیمال، پارچه ساده و رنگبندی نود و کاربردی آن باعث می شود دست شما در انتخاب شلوار یا دامن برای ست با آن کاملا باز باشد. سایزبندی آن از 38 تا 44 می باشد و برای عزیزان سایزبزرگ که از تکراری بودن لباس ها خسته شده اند، گزینه ی محبوبی خواهد بود. این شومیز جلو دکمه را اگر با شلوار و یا دامن ست کنید، بوت و یا چکمه های بلند در زمستان و یا کفش های پاشنه بلند بند دار و حصیری برای فصول گرم استایل دلبرانه و متفاوتی به شما خواهد داد. همچنین انواع شلوار و دامن های ساده، طرحدار و پلیسه نیز قابلیت ست کردن با این شومیز بلند را برای شما فراهم خواهد کرد.

لیست پیشنهادی شلوار های کرپ برای ست با این شومیز سفید مجلسی :

همچنین این شومیز سفید مشکی مجلسی به دلیل پارچه و طرح خنثی و کاربردی که دارد با انواع دامن ها قابل ست شدن خواهد بود و استایل زنانه و در عین حال پوشیده ای برای شما فراهم خواهد کرد. استایل شومیز با دامن همیشه از جذابیت های فراوانی برخوردار است و طراحی که مدل های دامن مزون کرپ دارد، ظرافت و جذابیت هیکل شما را بیشتر نمایش میدهد از این رو، به محض پوشیدن نگاه ها جذب شما خواهد شد. ویژگی دیگری که دارد هیچوقت این استایل ها تکراری نشده و در هر مراسمی میتوان پوشید و با کمی تفاوت استایل های نو و چشمگیری ترکیب کرد. علاوه بر این جلو دکمه بودن از بهترین ویژگی هایی که یک شومیز مجلسی باید داشته باشد چرا که باز و بست آن با سهولت انجام شده و حتی میتواند برای مادران شیرده نیز راحتی به ارمغان بیاورد.

لیست پیشنهادی دامن های کرپ برای ست با این شومیز سفید مشکی :

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😎

لینک اینستاگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10314-66642

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
516
بارکد UPC
121911
مشاهدات اخیر
853,000 تومان
شومیز ساتن سفید مشکی یک شومیز مجلسی لطیف از جنس ساتن سیلک که برای روزهای گرم سال گزینه عالی بوده و قابلیت استایل کردن با تمامی شلوار و دامن ها را نیز دارد. جدول سایزبندی  سایز38 دورسینه 100سایز40 دورسینه 104سایز42...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید