لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

سه تیکه حاشیه سنگدوزی

 سه تیکه حاشیه سنگدوزی که شامل کت دامن تاپ می باشد یک انتخاب شیک برای مادران عزیز بوده و جلوه سکه دار و اصیلی در تن خواهد داشت. جنس کت دامن کرپ مرکوری است.


جدول سایزبندی 

سایز 46 دورسینه تاپ 114- دورسینه کت 112- دورکمر کت 112- دوربازو 40- دورکمر دامن 96 - دور باسن دامن112
سایز 48 دورسینه تاپ 118- دورسینه کت 116- دورکمر کت 116- دوربازو 42- دورکمر دامن 98 - دورباسن دامن116
سایز 50 دورسینه تاپ 122- دورسینه کت 120- دورکمر کت 118- دوربازو 42- دورکمر دامن104- دور باسن دامن120
سایز 52 دورسینه تاپ 130- دورسینه کت 124- دورکمر کت 124- دوربازو 44- دورکمر دامن106- دورباسن دامن 122

قد کت 59
قد آستین49
قد تاپ 50
قد دامن 68

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
5,099,000 تومان
سایز
خروج
کد محصول:
10543-68680
محبوب من
توضیحات

سه تیکه حاشیه سنگدوزی چه ویژگی دارد؟

سه تیکه حاشیه سنگدوزی که سامل کت دامن تاپ می باشد یک سه تیکه باشکوه و سکه دار که به محض پوشیدن نگاه تحسین آمیز اطرافیان را جذب شما کرده و ابهت استایل تان را چند برابر می کند. جنس کت و دامن کرپ مرکوری است که رنگ مشکی زاغ آن کیفیت بالای پارچه را ثابت می کند. زیبایی و برند بودن این کار حتی از تصاویر نیز پیداست. همچنین دارای تاپ خنک و سبکی از جنس کرپ حریر است که باعث می شود دیگر نگران پیدا کردن آیتم برای زیر کت نباشید و یک ظاهر کامل و پارچه داشته باشید. کت این سه تیکه حاشیه سنگدوزی با آستر رویال کاور شده است تا ایست آن بهتر و مجلسی تر شده و در دوخت دامن نیز از آستر ژرسه استفاده شده است. 

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

کت دامن تاپ یکی از بهترین گزینه برای مادران عزیز می باشد که به دنبال تثبیت ظاهر با ابهت و باوقارشان هستند. همانطور که در تصاویر می بینید این کت دامن تاپ با حاشیه سنگدوزی که دارد برای مراسم های درجه یک مناسب بوده و تمام آن چیزی که برای درخشیدن به آن نیاز دارید برای شما فراهم می کند. یقه کت و تاپ هر دو گرد ساده است و روی حاشیه کت سنگدوزی های زیبایی حک شده تا در شب جلوه ی بیشتری پیدا کرده و چشم ها را به بازی بگیرد. همچنین مدل ساده ی این کار باعث شده است به یک خرید ابدی تبدیل شده و عمر آن در دایره ی مد افزایش پیدا کند.

چرا که این کت دامن تاپ اگر مربوط به مد خاصی باشد بعد از مدتی از دایره ی موارد ترند جامعه خارج می شود و پوشیدن آن به اندازه ی بار های اول جذاب نخواهد بود. اما از ویژگی های خوب این سه تیکه زیبای سنگدوزی به همیشگی بودن آن می توان اشاره کرد که تا مدت های طولانی عضو ثابت مراسم ها و انتخاب های شما خواهد بود و پوشیدن آن شما را بدون نیاز به تلاش خاصی به مرکز توجهات خواهد برد. همچنین از دیگر ویژگی های مثبت سه تیکه به امکان استفاده از هر آیتم میتوان اشاره کرد. بعدا میتوانید از تاپ خنک آن که از جنس کرپ است در زیر مانتو یا کت های دیگر استفاده کنید. همچنین کت آن با شلوار های مشکی و دامن با انواع شومیز ها قابل ست شدن خواهد بود.

سه تیکه کت دامن تاپ مناسب چه مراسمی است؟

کت دامن حاشیه سنگدوزی همانطور که در بالا اشاره شد یکی از سه تیکه های پر طرفداری است که محدود به مراسم خاصی نیست بلکه چه در جشن و شادی قصد پوشیدن آن را داشته باشید و چه در مراسم مذهبی یا سوگواری این کار شیک شما را همراهی می کند. طراحی ساده آن باعث شده است تا در مراسم های سوگواری مانند محرم و صفر نیز مناسب باشد و مدل سنگین و با ابهت آن نیز حتی برای عروسی و حضور در تالار نیز قابل استفاده می باشد. از این نظر شما با خرید این لباس مجلسی در خور در مراسم های بیشماری را می توانید حضور جذاب و معتبری داشته باشید.

پارچه کرپ مرکوری :

پارچه این ست مجلسی از جنس کرپ مرکوری درجه یک می باشد که کیفیت الیاف آن حتی در تصاویر نیز پیداست. این پارچه در کنار ریزش مناسب از ایست و آهار کافی و درخوری نیز برخوردار است. همچنین نسبت به سایر پارچه های کرپ رنگ آن مشکی تر یا به اصطلاح مشکی حقیقی می باشد. پارچه های کرپ مرکوری از دوام بیشتری برخوردار اند و از این رو قیمت آن نیز در مقایسه با سایر پارچه های باکیفیت بیشتر می باشد.

پارچه کرپ مرکوری با تمام ویژگی های خوبی که دارد از وزن مناسبی نیز برخوردار است و تنپوش آن آزاردهنده نمی باشد و از آنجایی که مقاومت آن در برابر چروک پذیری بالاست با خیال راحت می تواند ساعت ها مورد استفاده قرار بگیرد و از لحاظ بصری با چروک بدچشمی نکند. همچنین نرمی و لطافت آن در مقیاس و رابطه ی معقولی با ایست و آهار آن می باشد.

پارچه کرپ حریر :

کرپ حریر یکی از پرکاربرد ترین پارچه های تابستانی است که قابلیت بالایی در تولید انواع آیتم های پوشاک دارد. همچنین از آنجایی که خنک و سبک است گزینه ایده آلی برای روزهای گرم تابستانی می تواند باشد. ریزش این پارچه زیاد است از این رو برای دامن و شومیز بسیار مناسب خواهد بود اما از آنجایی که بدن نماست در بعضی از آیتم ها از آستر ژرسه استفاده می شود و اگر طراحی لباس ایجاب کند از ویژگی بدن نمایی استفاده می شود که این خود از زیبایی های آن به شمار می رود. در این پیراهن یقه شل کمردار در قسمت بالاتنه برای از بین بردن بدن نمایی پارچه با آستر ژرسه دوخته شده است. این پارچه محبوب و پرکاربرد بدون آبرفت می باشد.

اکسسوری و آرایش مو مناسب :

همانطور که در تصاویر می بینید آستین های این سه تیکه زیبا سه ربع می باشد که امکان استفاده از اکسسوری دست را فراهم می کند و از آنجایی که سنگدوزی لباس کم و مینیمال می باشد دست شما در انتخاب اکسسوری ها باز خواهد بود. برای قسمت گردن نیز بهتر از گردنبند استفاده نشود. چرا که یقه گرد نسبتا بسته است و بهتر است زمان کافی را روی انتخاب گوشواره صرف کنید. گوشواره های قفلی یا آویزی گزینه های معقولی خواهند بود. برای آرایش موها نیز موی کوتاه باز یا بلند بسته نیز میتواند هماهنگی لازم را ایجاد کند. فقط در نظر داشته باشید که این سه تیکه سنگدوزی به اندازه کافی جذابیت دوخت و پارچه دارد که خیالتان را از بابت درخشش در مراسم ها راحت سازد.

کفش مناسب کت دامن تاپ حاشیه سنگدوزی :

از آنجایی که قد دامن کوتاه می باشد در وهله اول تمام نگاه ها سمت کفش انتخابی شما سوق پیدا خواهد کرد از این رو لازم است زمان کافی صرف انتخاب آن کنید. کفش های مشکی اولین گزینه و امن ترین آن خواهد بود و در کنار یک ظاهر یکدست و هماهنگ، تنوع بالایی نیز دارد. همه ی ما حداقل یک کفش مشکی در کمد خود داریم و از این رو به راحتی با این سه تیکه میتوانید ست کرد. کفش های موجود در مزون قابلیت بالایی برای استفاده با این سه تیکه حاشیه سنگدوزی خواهد داشت. همچنین رنگ نقره ای یا طوسی نیز به دلیل سنگدوزی های این ست زیبا می تواند انتخاب خیره کننده ای باشد.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10543-68680

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
2999
بارکد UPC
5300
مشاهدات اخیر
5,099,000 تومان
 سه تیکه حاشیه سنگدوزی که شامل کت دامن تاپ می باشد یک انتخاب شیک برای مادران عزیز بوده و جلوه سکه دار و اصیلی در تن خواهد داشت. جنس کت دامن کرپ مرکوری است. جدول سایزبندی  سایز 46 دورسینه تاپ 114- دورسینه کت 112-...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید