لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز ساتن راه راه طلاکوب

شومیز ساتن راه راه طلاکوب یک شومیز پوشیده مینیمال که دکمه های آن قاپک مخفی بوده و استایل یکدست و شیکی در تن خواهد داشت. همچنین سایزبندی آن 40 تا 46 می باشد.


جدول سایزبندی 

سایز40 دوربازو34 - دورسینه 106
سایز42 دوربازو36 - دورسینه 110
سایز44 دوربازو38 - دورسینه 114
سایز46 دوربازو40 - دورسینه 120

قد شومیز69
قد آستین 60

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
735,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
ناموجود
خروج
کد محصول:
10319-66670
محبوب من
توضیحات

شومیز ساتن راه راه چه ویژگی دارد؟

شومیز ساتن راه راه یک شومیز پوشیده جذاب که دارای قاپک مخفی بوده و یقه مردانه دارد. طراحی آن باعث شده است که جزو کارهای شیک مجلسی محسوب شده و قابلیت استفاده در مراسم هایی را دارد که دغدغه ی حجاب در آن وجود دارد. همچنین قاپک مخفی، یقه مردانه و آستین های بلند آن از دیگر دلایلی اند که باعث شده است تا این شومیز مجلسی به تنهایی نیز قابل استفاده باشد. شومیز ساتن راه راه از سری شومیز های بیسیکی که نیاز کمد هر خانم شیکپوشی بوده و با تمامی شلوار ها نیز قابلیت ست شدن دارد. همیشه در نظر داشته باشید یک شومیز مجلسی زمانی گیرا و چشمگیر می باشد که در کنار زیبایی بصری از کیفیت بالای پارچه نیز برخوردار باشد و خوشبختانه این شومیز ساتن راه راه گزینه تمام عیاری خواهد بود.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

شومیز پوشیده از جنس پارچه ساتن سیلک می باشد که باعث شده است تنپوش راحت و لذتبخشی داشته باشد. از این رو گزینه ی ایده آلی برای روزهای گرم تابستان می باشد. همچنین به دلیل رنگ مونوکروم و طراحی مینیمالی که دارد از جمله شومیز های پوشیده ای محسوب می شد که زمان روی آن بی تاثیر بوده و هیچ وقت قدیمی نمی شود. شومیز های تایم لس یا بی زمان اگر از پارچه آن به درستی استفاده شود تا مدت های طولانی عضو ثابت استایل های تان خواهد بود. همچنین این شومیز ساتن راه راه برای زیر انواع کت و شلوار ها نیز مناسب است و فرم یقه ای که دارد باعث می شود ظاهر یکدست و هماهنگی داشته باشید.

پارچه ساتن سیلک :

ساتن سیلک یکی از محبوب ترین پارچه های مجلسی است که طرفداران زیای داشته و برای شومیز و لباس خواب گزینه ی ایده آلی به شمار می رود. این پارچه لطیف بسیار سبک، نرم و همچنین دارای برق جذابی در لا به لای بافت پارچه است که باعث مجلسی شدن آن می شود. پارچه ساتن سیلک انواع مختلفی دارد که ویژگی های بالا در آن ثابت بوده و به اندازه ی تعداد نخ هایی که دارد این ویژگی ها کم و زیاد می شود. به طور کلی ساتن سیلک یکی از پارچه های محبوبی است که پوشیدن آن تجربه ی فوق العاده ای در تن ایجاد می کند. در کنار موارد بالا پارچه ساتن سیلک به دلیل لطافت و خنکایی که دارد گزینه ی ایده آلی برای روزهای گرم تابستانی به شمار می رود.

شومیز مجلسی را چگونه می توان ست کرد؟

اگر از آن دسته از خانم های شیک پوشی هستید که علاوه بر ترند بودن کار به راحتی و کیفیت آن نیز اهمیت می دهید این شومیز ساتن سیلک کرواتی گزینه ی فوق العاده ای برای شما خواهد بود. برند بودن آن در کنار خنکا و لطافتی که دارد به سختی به شما اجازه می دهد از پوشیدن آن دست بردارید. دوخت و جنس با کیفیت آن حتی در تصاویر هم به راحتی قابل نمایش است. همچنین ویژگی اساسی دیگری که پارچه این شومیز راه راه دارد به قابلیت بالای آن در ست کردن می توان اشاره کرد. چه دلتان برای یک استایل مجلسی و خانمانه تنگ شده باشد چه یک استایل کژوال و راحت این شومیز پوشیده با کیفیت همه ی این گزینه ها را ممکن می کند. 

علاوه بر آن طرح و رنگ متنوع این شومیز زیبای پوشیده به شما این امکان را می دهد تا بهترین شومیزی را انتخاب کنید که کاملا مناسب سلیقه تان است و از دیدنش همیشه در کمدتان غرق لذت شوید. از دیگر ویژگی های این شومیز ساتن سیلک طلاکوب مناسب بودن آن با هر سبک شلواری خواهد بود. شلوار های کرپ مشکی به شدت مکمل خوبی برای این رنگ خواهد بود. اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی خواهد بود فقط باید در نظر داشته باشید که بهتر است پایین شومیز را توی شلوار بزنید تا ظاهر منظم و آراسته ای به شما بدهد. اما اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد و به راحتی میتوانید یک استایل شیک و اصیل برای خود بسازید. 

شلوار های مناسب برای ست با شومیز مجلسی :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  3. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  4. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  5. شلوار از بالا راسته کد 754
  6. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  7. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  8. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  9. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  10. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  11. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399

دامن های مناسب شومیز ساتن پوشیده :

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😎

لینک اینستاگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10319-66670

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
445
مشاهدات اخیر
ناموجودSold out
735,000 تومان
شومیز ساتن راه راه طلاکوب یک شومیز پوشیده مینیمال که دکمه های آن قاپک مخفی بوده و استایل یکدست و شیکی در تن خواهد داشت. همچنین سایزبندی آن 40 تا 46 می باشد. جدول سایزبندی  سایز40 دوربازو34 - دورسینه 106سایز42...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید