لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

دامن کرپ شش دکمه

دامن کرپ شش دکمه یک دامن مجلسی زیبا که قابلیت استایل با تمامی شومیز های مجلسی را داشته و ظاهر ظریف و دلبرانه ای به شما می دهد. سایزبندی 40 تا 48 می باشد.


جدول سایزبندی 

سایز40 دورکمر84 - دور باسن 100
سایز42 دورکمر86 - دور باسن 102
سایز44 دورکمر88 - دور باسن 104
سایز46 دورکمر92 - دور باسن 108
سایز48 دورکمر94 - دور باسن 110

قد دامن 76

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
855,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10316-66653
محبوب من
توضیحات

دامن کرپ شش دکمه چه ویژگی دارد؟

دامن کرپ شش دکمه یک دامن مجلسی ساده و پرظرافت که در رنگ مشکی تولید شده و سایزبندی آن از 40 تا 48 می باشد. جنس پارچه کرپ مازراتی بوده و به خاطر ایست بهتر، دارای آستر کوتاهی از جنس ژرسه می باشد. دامن های مجلسی از جمله آیتم ها جذابی اند که برای خانم های جوان و میانسال مناسب بوده و ظرافت استایل تان را بیشتر می کند. همچنین به آسانی استایل شما را آراسته و مجلسی نشان خواهد داد. دامن های مجلسی بدون نیاز به تلاش خاصی شما را در مرکز توجه نشان می دهد از این رو باید در انتخاب یک دامن به نکات مهمی از جمله جنس پارچه و نوع دوخت آن توجه نمایید. زیبایی و سکه دار بودن یک دامن را مرغوبیت جنس پارچه آن مشخص می نماید.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

دامن کرپ شش دکمه به دلیل طراحی خاصی که دارد به محض پوشیدن نگاه ها را جذب شما کرده و باعث اعتبار استایل تان خواهد شد. همچنین طرح و دیتیلی که دارد آن را در دسته ی دامن های مجلسی مینیمالی قرار می دهد که همیشه در دایره مد قرار گرفته و هیچ وقت تکراری نمی شود. اگر از پارچه به درستی مراقبت نمایید این دامن مجلسی شش دکمه میتواند گزینه ی خوبی برای تمامی مراسم های شما باشد. همچنین از آنجایی که رنگ آن مشکی است دست شما در انتخاب و ست کردن باز خواهد بود. رنگ مشکی کاربردی ترین رنگی است که در کمد هر خانم شیک پوشی باید وجود داشته باشد چرا که برای تمامی مراسم های سوگواری و مذهبی و حتی جشن و مهمانی نیز مناسب بوده و به آسانی ست می شود.

پارچه کرپ مازراتی :

پارچه کرپ مازراتی در دسته ی پارچه های با ضخامت قرار می گیرد. این پارچه بادوام، اندکی ضخیم و دارای سطحی نرم است. همچنین کشسانی داشته و از ایستایی خوبی نیز برخوردار است. خبر خوب آنکه کرپ مازراتی در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شود و بیشتر آنها آبرفت ندارند به همین دلیل جزو انواع پارچه‌ های مجلسی محبوب و پر استفاده شناخته می شود. همانطور که در بالا گفته شد از این پارچه برای لباس های رسمی و غیر رسمی مانند لباس های مجلسی، مانتو، کت، لباس های کژوال و همینطور برای پوشش روزانه میتوان استفاده نمود.

همانطور که در بالا اشاره شد در کوتاه ترین زمان ممکن هر بالاتنه ای که در نظر داشته باشید با این دامن کرپ شش دکمه ست مناسب آن را پیدا خواهید کرد. همچنین از دیگر ویژگی های آن به این امر می توان اشاره کرد که حتی برای استایل های خیابانی و بیرونی نیز قابل استفاده می باشد. اگر در فصل تابستان باشید، شومیز های پوپلین و یا لینن میتوان گزینه ی مناسبی باشد. اگر در فصل زمستان باشید کت های کراپ جین و چرم با سنگدوزی که در خور این دامن مجلسی باشد یک استایل معرکه و جذابی به شما هدیه می دهد که در کمتر اوت فیتی قابل مشاهده است. از این رو به زیبایی هر چه تمام تر خواهید درخشید و نگاه اطرافیان را جذب خود خواهید کرد. وزن سبک و تن پوش راحت آن از دیگر دلایلی است که این دامن مجلسی را محبوب و پر طرفدار ساخته است.

دامن کرپ مناسب چه استایلی است؟

اگر به فکر استفاده از این دامن مجلسی در مراسم های رسمی هستید تا ظاهر مجلسی و چشمگیری داشته باشید بهتر است بلوزتان را از جنس حریر، گیپور یا پارچه‌های مجلسی دیگر انتخاب کنید. رنگش هم باید هماهنگ با پوست و رنگ دامنتان باشد. این استایل رسمی برای انواع مهمانی‌ها مناسب است. مهمانی عصر، شب و … . با اکسسوری‌ها و کفش‌های پاشنه‌دار هم می‌توانید استایل رسمی‌تان با پلیسه را چشمگیرتر کنید. دامن‌های پلیسه ریز هنگام راه رفتن رقص زیبایی را به خود می‌دهند و بسیار جذاب هستند این دامن‌ها را می‌توانید با مانتوهای جلو‌بسته و تونیک مانند هم بپوشید و تیپ خاص و بسیار جذابی برای خود بسازید.

پیراهن دکمه‌دار حالا چه یقه مردانه باشد چه یقه کراواتی با دامن شش دکمه جور درخواهد آمد و ظاهری کاملا زنانه و ظریف ایجاد می‌کند این ویژگی مخصوصا وقتی با کفش پاشنه بلند پوشیده می‌‌شود، کامل خواهد شد. پیراهن دکمه‌دار سفید هم از واجبات است. استایل‌های بسیار متنوعی با وجود آن چشمگیر و دیدنی می‌شوند. ترکیب دامن پلیسه و شومیز هم بسیار جالب از کار درمی‌آید. زیرا ضمن هماهنگی میان این دو، با تعویض کفش‌ها می‌توانید وارد مرزهای استایل‌های مختلفی شوید. لیستی از شومیز های پیشنهادی مزون کرپ برای ست با دامن مجلسی :

شومیز ساتن جلو گیپور

کراپ شومیز کرپ حریر زرباف

جلیقه مجلسی بغل گیپور

شومیز یقه هفت آستین گیپور

شومیز پیچازی بالاتنه تور

شومیز خطی کروات دار

شومیز چپ و راستی ساتن پارمیس

شومیز پوشیده ساتن کره راه راه

شومیز الیزه سرشانه پیله

شومیز یقه بند دار

شومیز جلو دانتل وایولا

شومیز یک طرفه طرحدار روجری

شومیز یقه سنگ دوزی

شومیز ساتن یکطرف نگین

تاپ دکلته جلو دکمه

شومیز کراپ با سنجاق

شومیز سرشانه نگین دار

کفش و اکسسوری مناسب دامن مجلسی :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این دامن شش دکمه به دلیل نوع طراحی که دارد کفش در تیرراس نگاه خواهد بود. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

  1. کفش پاشنه 10 SLY
  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. کفش پاشنه پنجه یراق

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10316-66653

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
497
بارکد UPC
21011
مشاهدات اخیر
855,000 تومان
دامن کرپ شش دکمه یک دامن مجلسی زیبا که قابلیت استایل با تمامی شومیز های مجلسی را داشته و ظاهر ظریف و دلبرانه ای به شما می دهد. سایزبندی 40 تا 48 می باشد. جدول سایزبندی  سایز40 دورکمر84 - دور باسن 100سایز42 دورکمر86 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید