لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

دامن ترکیبی کرپ گیپور

دامن ترکیبی کرپ گیپور یک دامن مجلسی زیبا و شکیل که با پارچه گیپور درجه یک ترکیب شده است.همچنین به راحتی با انواع شومیز نیز ست شده و هیچ وقت قدیمی نمی شود.

جدول سایزبندی 

سایز 38 دور کمر80 - دور باسن 96
سایز 40 دور کمر84 - دور باسن 100
سایز 42 دور کمر88 - دور باسن 104
سایز 44 دور کمر92 - دور باسن 110

قد دامن 58

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
989,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10166-65771
محبوب من
توضیحات

دامن ترکیبی کرپ گیپور چه ویژگی دارد؟

دامن ترکیبی کرپ گیپور یک دامن مجلسی با طراحی ساده و شیک که به زیبایی در تن ایست داشته و کیفیت پارچه حتی از تصاویر نیز پیداست. این دامن مجلسی از جنس کرپ اعلا و گیپور درجه یک شطرنجی می باشد که تضاد زیبایی با پوست ایجاد می کند همچنین باعث شده است تا کار از سادگی خارج شده و همین تغییر کوچک چشم ها را به بازی بگیرد. دامن های کوتاه هیچگاه از رده خارج نمی شوند و همیشه در هر مناسبتی قابل استفاده خواهند بود. چه مراسم های مذهبی و سوگواری در نظر داشته باشید و چه برای جشن و مراسم های شاد قصد استفاده را داشته باشید با این دامن ترکیبی کرپ گیپور استایل های متنوعی را می توانید ترکیب کنید.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

همچنین این دامن زیبای مجلسی برای استایل با انواع کت تک نیز مناسب خواهد بود. اگر قصد استایل در زمستان را داشته باشید یک بوت بلند به همراه جوراب شلواری و کت های اور میتواند استایل جذاب و ایده آلی برای تان باشد تا به محض ورود چشم ها را به خود خیره کنید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد به راحتی با هر نوع شومیزی که در نظر داشته باشید قابل ست شدن خواهد بود. در ادامه لیستی از شومیز های مناسب این دامن ترکیبی کرپ گیپور قرار داده می شود تا به راحتی بتوانید با توجه به سلیقه و استایل خود گزینه ی مناسب را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که رنگ مشکی این دامن مجلسی به شما تنوع بالایی در ست کردن خواهد داد.

پارچه کرپ :

پارچه کرپ اولین بار در مراسم عزاداری توسط بانوان یونانی پوشیده می شد و در قرن نوزدهم شرکت تولیدی به نام courtalds تولید انحصاری این پارچه را به خود اختصاص داد و از آنجا بود که این پارچه ی خوش ایست در دسترس استفاده عموم قرار گرفت و محبوب شد. پارچه کرپ این دامن ترکیبی تور و گیپور در دسته ی پارچه های با ضخامت قرار می گیرد. این پارچه بادوام، ضخیم و با وزنی بالا و سطحی نرم است. همچنین کشسانی داشته و از ایستایی خوبی نیز برخوردار است. 

پارچه گیپور :

همانطور که می دانیم یکی از زیباترین و البته جذاب‌ترین انواع پارچه، پارچه گیپور است که برای تولید لباس های مجلسی جذابیت خاصی ایجاد می کند. گیپور (guipure) نوعی پارچه توری نسبتا ضخیم است که طرح‌های بسیار متنوعی روی زمینه این پارچه به صورت برجسته نقش بسته است و جلوه خاصی به پارچه بخشیده است. از طرفی پارچه گیپور الیاف پنبه و ابریشم دارد و به راحتی می‌توان یک پارچه ساده زیر آن کار کرد. از طرفی موتیف این پارچه هرگز هنگام دوخت و دوز خراب نمی‌شود و حتی شما می‌توانید تزیینات بسیار زیادی روی آن انجام دهید. اگر کمی زرق و برق و شاین بیشتر مدنظر شماست؛ پارچه این دامن مجلسی این امکان را به شما می دهد. 

نحوه ست کردن دامن ترکیبی کرپ گیپور :

دامن ترکیبی کرپ گیپور به راحتی با انواع شومیز و کت ست می شود. شومیز های گیپور و تور می تواند هارمونی جذابی با پارچه گیپور این دامن مجلسی ایجاد کند. حتی جلیقه های گیپور نیز از بهترین گزینه ها برای ست کردن خواهد بود. حتما در نظر داشته باشید که پایین شومیز را توی دامن ترکیبی خود بزنید تا یکپارچگی استایل تان حفظ شود. از آنجایی که دامن آن اندامی است می توانید با شومیز های اندامی و یا اوور سایز استایل خود را تکمیل کنید. همچنین این دامن گیپور گزینه ی ایده آلی برای انواع کت های تک می باشد. دامن ها استایل دلبرانه ای در تن دارند و زیبایی های زنانه را بیشتر در معرض نمایش خواهند گذاشت و با تمامی آیتم های دیگر نیز قابلیت ست شدن نیز دارند.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک اینستاگرام ما :

https://instagram.com/crepemezon


ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10166-65771

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0599
بارکد UPC
310129
MPN
1403.04.30
مشاهدات اخیر
989,000 تومان
دامن ترکیبی کرپ گیپور یک دامن مجلسی زیبا و شکیل که با پارچه گیپور درجه یک ترکیب شده است.همچنین به راحتی با انواع شومیز نیز ست شده و هیچ وقت قدیمی نمی شود. جدول سایزبندی  سایز 38 دور کمر80 - دور باسن 96سایز 40 دور...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید