لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شلوار بگ کرپ سان قد 108

شلوار بگ کرپ سان با قد 108 یک شلوار تابستانی سبک و ریزش دار که قابلیت استفاده در استایل های کژوال و مجلسی را داشته و با تمامی شومیز و مانتو ها نیز ست میشود.


جدول سایزبندی 

سایز 36 دور کمر76 - دور باسن  98  - دور ران 60
سایز 38 دور کمر80 - دور باسن 104 - دور ران 64
سایز 40 دور کمر82 - دور باسن 106 - دور ران 68
سایز 42 دور کمر86 - دور باسن 112 - دور ران 72
سایز 44 دور کمر92 - دور باسن 116 - دور ران 76 

قد شلوار 108
قد فاق 29
دمپا شلوار 52

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
858,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
  • سفید​
  • کرم
  • خاکی
  • کرم روشن​
خروج
کد محصول:
10073-65370
محبوب من
توضیحات

شلوار بگ کرپ سان چه ویژگی دارد؟

شلوار بگ کرپ سان یکی از بهترین و پرطرفدار ترین شلوار های تابستانی موجود در مزون است که علاوه بر اینکه مناسب استایل های کژوال و راحتی است، قابلیت استفاده در ست های مجلسی را نیز دارد. شلوار بگ کرپ سان با قد 108 تمام روزهای گرم و تابستانی شما را پوشش خواهد داد. جنس پارچه کرپ سان می باشد و خنکا و لطافت مثال زدنی آن باعث شده است در صدر شلوار های پرفروش و محبوب مزون کرپ قرار بگیرد. این شلوار تابستانی به دلیل ریزشی که دارد ایست چشمگیری در پا دارد و با تمامی مدل های کت و مانتو نیز به زیبایی ست می شود. این شلوار تابستانی با مانتو های ژاکارد مجلسی نیز تناسب خیره کننده ای دارد. همیشه به خاطر داشته باشید محبوبیت یک شلوار را قابلیت ست پذیری بالای آن ثابت می کند و این شلوار بگ کرپ سان مثال خوبی بر این امر است.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔️ 

شلوار بگ کرپ سان در قسمت دور کمر دارای پیله می باشد از این رو بزرگی شکم را می تواند تا حدودی پنهان کند. همچنین داشتن دو جیب کاربردی از دیگر دلایلی است که این شلوار تابستانی محبوب را پرفروش نموده است. رنگبندی آن مشکی، سفید، کرم، کرم روشن و خاکی است و سایزبندی آن نیز از 36 تا 44 می باشد و از آنجایی که این شلوار تابستانی کمی قواره دار است حتما به ریز جزییات هر سایز بیشتر توجه شود. شلوار بگ کرپ سان از جمله خرید های عمری و همیشگی خواهد بود که با تمامی استایل های شما قابلیت ست کردن را دارد و اگر از این پارچه به درستی مراقبت شود با طول عمر زیاد، بخش عظیمی از مراسم های تان را پوشش خواهد داد. 

پارچه کرپ سان :

پارچه کرپ سان از جمله شلوار های تابستانی و مجلسی جذابی است که ظاهری درخور یک شلوار مجلسی را داراست ولی لطافت آن دلپذیر تر از پارچه های نخی و لینن می باشد. بسیار ریزش دار بوده که از جذابیت شلوار های بگ به شمار می رود. چروک پذیری آن چندان بالا نیست و خوشبختانه آبرفت نیز ندارد. از این رو و با کمی مراقبت از پارچه برای جلوگیری از نخ کش شدن، میتواند عمر مفیدی داشته و در تمامی مناسبت ها حتی استفاده روزانه نیز قابل استفاده باشد. همچنین این پارچه به دلیل الیاف آن در مقابل هوا، عبور پذیری خوبی داشته و باعث می شود گرما را اصلا احساس نکنید. از دیگر ویژگی های این شلوار تابستانی به وزن سبک آن میتوان اشاره کرد که گزینه ی ایده آلی برای روزهای گرم سال خواهد بود.

شلوار بگ کرپ سان را چگونه می توان استایل کرد؟

برای ست کردن این شلوار تابستانی شما هیچ سختی و چالشی در پیش نخواهید داشت. همانطور که در بالا اشاره شد این شلوار بگ دوست داشتنی قابلیت بالایی در ست کردن دارد. تمامی شومیز های خنک بهاری، مانتو های کتی و نیم تنه کراپ های بافت یا نخی با این شلوار خنک بهاری ست های بی نظیری خواهند بود. فرقی نمی کند استایل کژوال مدنظر شما باشد یا به فکر یک استایل رسمی و مجلسی باشید این شلوار کاربردی دست شما را باز خواهد گذاشت. همچنین در نظر داشته باشید از آنجایی که مدل شلوار بگ می باشد قد شما را از لحاظ بصری بلندتر نمایش میدهد که باعث زیباتر شدن استایل شما می شود. اگر به فکر استایل تابستانی و نود هستید رنگ خاکی این شلوار با کت و مانتو های رنگ کرم یا سفید مکمل خوبی خواهد بود. 

حتما به خاطر داشته باشید بادی های زنانه در دسته شومیز ها نیز بهترین مکمل یک ست خیره کننده و ترند با این شلوار تابستانی خواهد بود. البته برای تاثیرگذاری بیشتر در نظر داشته باشید که کمربند جز جدانشدنی از این استایل خواهد بود. همانطور که در تصویر می بینید رنگ عسلی کمربند ترجیحا مدل باریک آن با تنالیته رنگ های کرم و نسکافه ای ترکیب ایده آل و هوشمندانه ای خواهد بود. رنگ سفید و مشکی کمربند نیز برای رنگ های متضاد مناسب می باشد. همچنین نیم تنه برای عزیزانی که دارای اندام مناسب می باشند نیز جذابیت دلبرانه ای به استایل شما می دهد. در کل این شلوار تابستانی هیچ محدودیتی در ست کردن به شما نمی دهد!

لیست آیتم های مناسب استایل مجلسی :

شومیز مانتویی پشت پیله

جلیقه مجلسی بغل گیپور

کراپ مجلسی جلو گیپور

کراپ شومیز کرپ حریر زرباف

کراپ شومیز پشت گره

شومیز چپ و راستی ساتن پارمیس

شومیز دو پیله آستین پلیسه

لیست آیتم های مناسب استایل کژوال :

کت یقه بلیزر لینن قد 64

کت لینن جیب نما

جلیقه تک کشمیر لیلی

کت آستردار تک دکمه

کت تک لنین یقه انگلیسی

کت آستین پرچی آستردار قد 80

مانتو کتی یقه انگلیسی جلو باز

موارد بالا از بهترین موارد برای استایل مجلسی و کژوال می باشد و بسته به سلیقه و مراسم مدنظرتان می توانید در مراسم های مختلف از این ست های پیشنهادی بهره ببرید. همچنین بخاطر داشته باشید برای سوالات یا راهنمایی بیشتر می توانید با شماره های پشتیبانی تماس گرفته و یا در سایت پیام بگذارید. علاوه بر آن پیج تلگرام و اینستاگرام مزون کرپ نیز آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان دل است!

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در تلگرام :

لینک ما در اینستاگرام :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10073-65370

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0520
بارکد UPC
354
مشاهدات اخیر
858,000 تومان
شلوار بگ کرپ سان با قد 108 یک شلوار تابستانی سبک و ریزش دار که قابلیت استفاده در استایل های کژوال و مجلسی را داشته و با تمامی شومیز و مانتو ها نیز ست میشود. جدول سایزبندی  سایز 36 دور کمر76 - دور باسن  98  - دور ران...

دیدگاه‌

میانگین امتیازها

0.0
2 دیدگاه‌
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • دیدگاه‌ (2)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید