لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

ست بلوز دامن دانتل

ست بلوز دامن دانتل یک ست مجلسی شیک و همیشه ترند که هیچ وقت قدیمی نمی شود. این کار زیبا در رنگبندی کرم، مشکی و یشمی تولید شده و سایزبندی آن از 42 تا 48 است.


جدول سایزبندی 

سایز42 دورسینه 92 - دورکمر بلوز 76 - دوربازو 34 - دورکمردامن 80 - دورباسن 102
سایز44 دورسینه 94 - دورکمر بلوز 84 - دوربازو 38 - دورکمردامن 84 - دورباسن 104
سایز46 دورسینه 98 - دورکمر بلوز 88 - دوربازو 40 - دورکمردامن 86 - دورباسن 106
سایز48 دورسینه 104 - دورکمر بلوز 92 - دوربازو 44 - دورکمردامن 88 - دورباسن 110

قد بلوز 65
قد آستین 58
قد دامن 66

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,215,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
  • کرم​
  • سورمه ای
  • یشمی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10441-69244
محبوب من
توضیحات

ست بلوز دامن دانتل چه ویژگی دارد؟

ست بلوز دامن دانتل یکی از ست های مجلسی و پرطرفدار موجود در مزون که در رنگبندی کرم، مشکی و سبز تولید شده و سایزبندی آن از 42 تا 48 می باشد. این ست زیبا چهارفصل و همیشه ترند است و هیچوقت قدیمی نمی شود. همیشه به خاطر داشته باشید یک خرید برند و باکیفیت تا مدت های طولانی عمر کرده و در مراسم های زیادی شما را همراهی خواهد کرد. از این رو لازم است قبل از خرید از کیفیت پارچه اطمینان پیدا کرده و بعد خرید خود را نهایی کنید. ست بلوز دامن دانتل از سری ست های مجلسی زیبایی است که برای تمامی مناسب های پیش رو قابل استفاده می باشد. جنس باکیفیت پارچه حتی از تصاویر آن نیز پیداست. لباس مرغوب حتی اگر طراحی ساده و کم کاری داشته باشد، تنپوش آن زیبایی چشم نوازی در تن داشته و نگاه های تحسین آمیز را جذب خود خواهد کرد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

ست بلوز دامن دانتل با دارا بودن کمر کلوش بلوز، آستین های بلند و زیپ مخفی که در پشت دارد، یکی از طراحی های ساده و زیبایی را دارد که فرم بدنی را خوش هیکل تر نشان می دهد. دور کمر آن کمربند نواری تزیینی دارد که بلوز را از سادگی درآورده و جلوه زیبایی به آن بخشیده است. فیت بودن کمر این ست مجلسی به شما این امکان را می دهد تا سیلوئت زیباتری از خود به نمایش گذاشته و استایل چشمگیری داشته باشید. همچنین همانطور که می بینید به دلیل جزییات و طراحی که دارد برای هر موقعیت و مکانی مناسب بوده و طیف زیادی از مراسم ها را پوشش می دهد. همچنین یک دامن ساده و زیبا که مناسب با اندام شما باشد، خرید خوبی برای مراسم‌های رسمی است.

اگر قصد دارید استایل‌تان تا حدودی اسپرت باشد، بعدا برای قسمت بالاتنه خود از بلوز‌های اسپرت می توانید استفاده کنید. در غیر اینصورت می‌توانید از همین ست استفاده کنید. داشتن این دو تیکه بلوز  و دامن دانتل انتخاب های بسیار زیادی به شما هدیه خواهد داد. همچنین بعدا می توانید از هر آیتم به تنهایی استفاده کنید. با توجه به مراسم و موقعیتی که در پیش دارید می توانید بلوز را با انواع شلوار و دامن ست کرده و استایل های جدیدی ترکیب کنید. دامن آن نیز یکی از سری آیتم های محبوبی است که ظاهر زنانه تر و دلرباتری از شما به نمایش می گذارد و از آنجایی که طراحی مینیمال و کم جزییاتی دارد به راحتی با انواع بلوز، کت و جلیقه ست شده و یک ترکیب جدید و خیره کننده خواهید داشت.

نحوه ست کردن دامن تک :

اگر به فکر استفاده از این دامن دانتل در مراسم های رسمی هستید تا ظاهر مجلسی و چشمگیری داشته باشید بهتر است بلوزتان را از جنس حریر، گیپور یا پارچه‌های مجلسی دیگر انتخاب کنید. رنگ آن باید هماهنگ با پوست و رنگ دامنتان باشد. این استایل رسمی برای انواع مهمانی‌ها مناسب است. مهمانی عصر، شب و … . با اکسسوری‌ها و کفش‌های پاشنه‌دار هم می‌توانید استایل رسمی‌تان با دامن دانتل چشمگیرتر کنید. دامن‌های فون زیبایی هیکل را چند برابر ساخته و یک سیلوئت زیبا از شما به نمایش می گذارند. این دامن‌ها را می‌توانید با انواع کت و جلیقه ترکیب کرده و استایل جدید و مدرنی بسازید که بدون نیاز به تلاش خاصی نگاه ها را جذب خود می کند.

پیراهن دکمه‌دار حالا چه یقه مردانه باشد چه یقه کراواتی با این دامن دانتل جور در خواهد آمد و ظاهری کاملا زنانه و ظریف ایجاد می‌کند این ویژگی مخصوصا وقتی با کفش پاشنه بلند پوشیده می‌‌شود، کامل خواهد شد. پیراهن دکمه‌دار سفید هم از واجبات است. استایل‌های بسیار متنوعی با وجود آن چشمگیر و دیدنی می‌شوند. ترکیب دامن کمربند دار دانتل و شومیز هابی ساتن نیز بسیار جالب از کار درمی‌آید. زیرا ضمن هماهنگی میان این دو، با تعویض کفش‌ها می‌توانید وارد مرزهای استایل‌های مختلفی شوید.

لیستی از شومیز های پیشنهادی مزون کرپ :

  1. شومیز سرشانه گیپور
  2. شومیز ساتن جلو گیپور
  3. کراپ شومیز کرپ حریر زرباف
  4. جلیقه مجلسی بغل گیپور
  5. شومیز یقه هفت آستین گیپور
  6. شومیز پیچازی بالاتنه تور
  7. شومیز خطی کروات دار
  8. شومیز چپ و راستی ساتن پارمیس
  9. شومیز پوشیده ساتن کره راه راه
  10. شومیز الیزه سرشانه پیله
  11. شومیز یقه بند دار
  12. شومیز یقه ترکیبی فندی
  13. شومیز جلو دانتل وایولا
  14. شومیز یک طرفه طرحدار روجری
  15. شومیز یقه سنگ دوزی
  16. شومیز ساتن یکطرف نگین
  17. تاپ دکلته جلو دکمه
  18. شومیز کراپ با سنجاق
  19. شومیز سرشانه نگین دار

کفش و اکسسوری مناسب استایل های کوتاه :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این دامن دانتل به دلیل نوع طراحی که دارد کفش در تیرراس نگاه خواهد بود. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

ست مجلسی مناسب چه مراسم هایی است؟

این ست مجلسی یکی از لباس‌های پرطرفدار بین خانم‌هاست. پارچه دانتل به همراه آستر از انواع لباس های پوشیده و راحتی است که اغلب خانم ها و دختران جوان تمایل دارند برای شرکت در مهمانی ها و مجالس و دورهمی های خانوادگی از آن استفاده کنند. این ست مجلسی یکی از معقول ترین خرید هایی است که می توانید داشته باشید علاوه بر زیبایی، بلوز و دامن آن را بعدا می توانید با مکمل های دیگری ترکیب کرده و استایل های جدید و متفاوتی بسازید. اگر تمایل دارید ظاهری زیباتر داشته باشید بهتر است بلوز آن را با دامن مجلسی بپوشید و اگر تمایل دارید تیپ تان اسپرت به نظر برسد می توانید با شلوارهای مجلسی بپوشید.

پوشیدن این ست مجلسی محدودیت سنی ندارد، از این رو خانوم ها می توانند در هر سنی شومیز مخصوص به خود را بپوشند و زیبا و شیک به نظر برسند. اگر در فکر این هستید که از حال و هوای رسمی‌ این ست کم کنید بهتر است دامن دانتل را جدا از شومیز جزء گزینه‌هایتان قرار دهید. دامن دانتل باعث می‌شود استایل شما نه بیش از حد رسمی شده و نه بیش از حد روزمره و معمولی به نظر برسد. این دامن را اگر با یک شومیز ساده به رنگ روشن ترکیب کنید زیبا و چشم نواز خواهید شد.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

برای خرید آنلاین این لباس زیبا می توانید از طریق سایت و دایرکت اینستاگرام استفاده کنید :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10441-69244

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1300
بارکد UPC
2107
مشاهدات اخیر
2,215,000 تومان
ست بلوز دامن دانتل یک ست مجلسی شیک و همیشه ترند که هیچ وقت قدیمی نمی شود. این کار زیبا در رنگبندی کرم، مشکی و یشمی تولید شده و سایزبندی آن از 42 تا 48 است. جدول سایزبندی  سایز42 دورسینه 92 - دورکمر بلوز 76 - دوربازو...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید