لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

دامن چرم کمربند دار قد 90

دامن چرم کمربند دار یک دامن مجلسی شیک که با قد 90 تولید شده و به دلیل مدل اندامی که دارد زیبایی هیکل را بیش از پیش خواهد ساخت. همچنین وزن آن نیز سبک است.


جدول سایزبندی 

سایز 38 دورکمر72 - دورباسن 94
سایز 40 دورکمر80 - دورباسن 102
سایز 42 دورکمر82 - دورباسن 108
سایز 44 دورکمر88 - دورباسن 110

قد دامن 90

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

 

ادامه مطلبجمع کردن
955,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
ناموجود
خروج
کد محصول:
10386-67201
محبوب من
توضیحات

دامن چرم کمربند دار چه ویژگی دارد؟

دامن چرم کمربند دار یکی از اندامی ترین مدل ها را در میان دامن های چرم دارد و از آنجایی که قد آن تقریبا بلند است ظرافت هیکل را افزایش داده و زیبایی نفس گیری به شما می دهد. دامن چرم از ترند های محبوبی است که چون در دسته ی ماژور ترند ها قرار می گیرد همیشگی بوده و هیچ وقت تکراری نمی شود. فقط باید در نظر داشته باشید پارچه چرم آن مراقبت لازم دارد و اگر به درستی از آن نگهداری شود همیشه به زیبایی روز اول خواهد بود. زیپ طلایی و برش گل لاله دور کمر آن از دیگر زیبایی های این دامن مجلسی به شمار می رود که باعث شده است کار از سادگی خارج شده و چشم ها را به بازی بگیرد. همانطور که می دانید کمربند از جمله عوامل تعیین کننده در زیبایی یک هیکل به شمار می رود و در مناطقی که پیچ و تابی وجود ندارد این انحنای دلبرانه را ایجاد کرده و فرم چشم نوازی به هیکل می دهد و خوشبختانه این دامن چرم از این ویژگی نیز برخوردار است.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

دامن ها از محبوب ترین و ضروری ترین آیتم هایی است که در کمد هر خانم شیکپوشی باید یافت شود. چرا که استایل زنانه و دلبرانه ای از شما به نمایش گذاشته و نگاه ها را بدون هیچ تلاش خاصی جذب شما خواهد کرد. دامن ها در کل آسان تر از سایر موارد قابل ست شدن خواهد بود و تنوع بالایی در ست کردن به شما می دهد علاوه بر اینکه جذابیت یک ظاهر امروزی و دلبرانه را نیز همیشه تضمین می کند. این دامن چرم کمربند دار از لایه داخلی تو کرکی تشکیل شده است که شاید برای تابستان و فصل های گرم چندان مناسب نباشد اما گزینه ی تمام عیاری برای زمستان و بهار خواهد بود و با تمامی شومیز، جلیقه و کت های کراپ نیز قابلیت ست شدن دارد. همچنین دارای دو جیب کاربردی نیز می باشد که در مواقع لزوم می تواند موارد مورد نیاز شما را در خود جای داده و قسمتی از دغدغه های ذهنی تان را برطرف کند.

دامن چرم کمربند دار مناسب چه استایلی است؟

اگر به فکر استفاده از این دامن مجلسی در مراسم های رسمی هستید تا ظاهر مجلسی و چشمگیری داشته باشید بهتر است بلوزتان را از جنس حریر، گیپور یا پارچه‌های مجلسی دیگر انتخاب کنید. رنگش هم باید هماهنگ با پوست و رنگ دامنتان باشد. این استایل رسمی برای انواع مهمانی‌ها مناسب است. مهمانی عصر، شب و … . با اکسسوری‌ها و کفش‌های پاشنه‌دار هم می‌توانید استایل رسمی‌تان با پلیسه را چشمگیرتر کنید. دامن‌های پلیسه ریز هنگام راه رفتن رقص زیبایی را به خود می‌دهند و بسیار جذاب هستند این دامن‌ها را می‌توانید با مانتوهای جلو‌بسته و تونیک مانند هم بپوشید و تیپ خاص و بسیار جذابی برای خود بسازید.

پیراهن دکمه‌دار حالا چه یقه مردانه باشد چه یقه کراواتی با دامن کمربند دار جور در خواهد آمد و ظاهری کاملا زنانه و ظریف ایجاد می‌کند این ویژگی مخصوصا وقتی با کفش پاشنه بلند پوشیده می‌‌شود، کامل خواهد شد. پیراهن دکمه‌دار سفید هم از واجبات است. استایل‌های بسیار متنوعی با وجود آن چشمگیر و دیدنی می‌شوند. ترکیب دامن کمربند دار چرم و شومیز هم بسیار جالب از کار درمی‌آید. زیرا ضمن هماهنگی میان این دو، با تعویض کفش‌ها می‌توانید وارد مرزهای استایل‌های مختلفی شوید.

لیستی از شومیز های پیشنهادی مزون کرپ برای ست با دامن مجلسی :

  1. شومیز سرشانه گیپور
  2. شومیز ساتن جلو گیپور
  3. کراپ شومیز کرپ حریر زرباف
  4. جلیقه مجلسی بغل گیپور
  5. شومیز یقه هفت آستین گیپور
  6. شومیز پیچازی بالاتنه تور
  7. شومیز خطی کروات دار
  8. شومیز چپ و راستی ساتن پارمیس
  9. شومیز پوشیده ساتن کره راه راه
  10. شومیز الیزه سرشانه پیله
  11. شومیز یقه بند دار
  12. شومیز یقه ترکیبی فندی
  13. شومیز جلو دانتل وایولا
  14. شومیز یک طرفه طرحدار روجری
  15. شومیز یقه سنگ دوزی
  16. شومیز ساتن یکطرف نگین
  17. تاپ دکلته جلو دکمه
  18. شومیز کراپ با سنجاق
  19. شومیز سرشانه نگین دار

کفش و اکسسوری مناسب دامن چرم مجلسی :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این دامن کمربند دار به دلیل نوع طراحی که دارد کفش در تیرراس نگاه خواهد بود. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon


ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10386-67201

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0560
بارکد UPC
20511
مشاهدات اخیر
ناموجودSold out
955,000 تومان
دامن چرم کمربند دار یک دامن مجلسی شیک که با قد 90 تولید شده و به دلیل مدل اندامی که دارد زیبایی هیکل را بیش از پیش خواهد ساخت. همچنین وزن آن نیز سبک است. جدول سایزبندی  سایز 38 دورکمر72 - دورباسن 94سایز 40 دورکمر80 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید